EmpowerHER: Hormonální změny a zdraví, kondice a výkon ženy

Kurz je určen především ženám, které se zajímají o zdravý životní styl, dále budoucím učitelům TV na středních školách, lektorkám tance, také trenérům a fitness koučům pracujícím se ženami.

Termín konání: 31. 08. 2024

Termín pro přihlášení do: 26. 08. 2024

Rozsah kurzu: 8 hodin

Garant kurzu: Jana Jaklová Dytrtová

Místo konání: FTVS UK

 

Cílová skupina
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Dostupnost Kapacita 30 osob (27 ks) Kapacita 5 osob (5 os.) Zvolte variantu
Kód: 302202-10304/OST 302202-10304/STU Zvolte variantu
2 800 Kč 2 500 Kč od 2 500 Kč
EmpowerHER: Hormonální změny a zdraví, kondice a výkon ženy
EmpowerHER: Hormonální změny a zdraví, kondice a výkon ženy
Novinka Náš TIP

Obsahový plán :

Tento kurz pod vedením odborníků na zdraví a fitness žen Vás seznámí se složitostí hormonálních výkyvů a jejich dopadu na ženské tělo. Účastníci získají cenné poznatky o tom, jak hormonální změny v různých fázích života ovlivňují celkové zdraví, včetně hormonálních změn během menstruačního cyklu, těhotenství, poporodní rekonvalescence, kojení, antikoncepce a menopauzy.
Naučíte se praktické strategie pro optimalizaci výživy, cvičení a životního stylu, abyste podpořili hormonální rovnováhu a zlepšili pohodu. Objevíte přístupy založené na důkazech k maximalizaci kondice a výkonu při respektování jedinečných potřeb ženského těla.Od přizpůsobení tréninků přes synchronizaci tréninku s menstruačními cykly až po optimalizaci regenerace, tento kurz Vás vybaví nástroji pro efektivnější dosažení fitness cílů.

Ať už jste sportovec, fitness nadšenec, nebo lektor, či kouč nebo se prostě zajímáte o zlepšení ženského zdraví, tento workshop nabízí neocenitelné informace a rady, které vám pomohou procházet hormonálními změnami, či je zohlednit v plánování lekcí a tréninků.

mceclip0-29

Časový plán :

První přednáškový blok 9:00-11:30 hodin : hormonální pozadí fungování ženského těla, klíč k využití přirozených změn během hormonálních změn k optimalizaci výkonu, plánování aktivit.
Pauza na oběd: 11:30 -12:15 (oběd si účastníci hradí sami).
Druhý přednáškový blok: 12:15 – 13:30 hodin : hormony a strava, jak si udržet optimální váhu a nehladovět, vaginální mikroflóra, endometrióza.
Žena v pohybu: 13:30 – 16:00 hodin : jak pracovat s bolestivou menstruací, jak posilovat pánevní dno, jak pomocí pohybu zpracovat emoce.

Doprava : vlastní

Stravování : vlastní

Kontakt :

Jana Jaklová Dytrtová

dytrtova@ftvs.cuni.cz